niedziela, 3 stycznia 2016

Plagiat

Drodzy moi czytelnicy.
Jest mi bardzo przykro o tym pisać.
W poprzednim poście napisałam o plagiacie. Okazało się, że znowu to zrobiono. I to przez tą samą osobę. Nie mogę tego tolerować, dlatego będę zmuszona usunąć bloga. Jeśli powtórzy się to jeszcze raz, to taki właśnie będzie mój następny krok.
ALE da się temu zapobiec. Na pewno każdy z Was kojarzy serwer internetowy Wattpad.com
To tam oszustka wrzuca moje opowiadanie. 
https://www.wattpad.com/user/Britt_the_chipette
Oto jej profil. Obecnie po raz DRUGI usunęła opowiadanie po mojej interwencji.
Jednak znając takie dzieci, to zrobi to po raz kolejny, czego jej nie radzę.
Potrzebna mi jest Wasza pomoc. Jeśli zobaczycie coś co nie jest moje (Zawsze mam nick Ada887) proszę piszcie w komentarzach że to plagiat. Do momentu ustania kopiowania nie mam zamiaru wrzucać tu kolejnych rozdziałów. 
Więc tu już jest Wasza rola. 
Dziękuję WIERNYM czytelnikom. Będę aktualizować ten post. Sprawdzajcie, bo może pojawi się następna kopia. I wtedy wy również możecie mi pomóc i zadziałać, pisząc w komentarzach, że praca jest moja oraz że tamto to plagiat.

12 komentarzy:

  1. Z mila checia zglosze kazde kopiarstwo. Bezczelnosc i brak szacunku do ciebie ze strony tego kogos. Szkoda, ze przez to my najwiecej stracimy. Ale nie dziwie ci sie, ze nie chcesz na razie nic wstawiac do czasu az sie nie uspokoi sprawa z kopiowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesc, bardzo mi przykro, że masz taki nie fajny początek roku. Oczywiscie mi smutno że nie dowiem sie na razie co dalej.
    Uważam, takie zachowanie ze strony złodzieja za okrutne!!! Potępiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ada, bardzo mi przykro!!! Czy jest szansa gdzieś indziej przeczytać to opowiadani (pisałaś że jest już ukończone)
    Do plagiatora: jeśli myślisz, ze jesteś anonimowy i bezkarny w sieci nic bardziej mylnego!!! Od tropienia takch zachowań są ludzie i choć wydaje Ci się że to nic wielkiego zwykly blog MYLISZ sie!!! Administrator portali na których to wrzucasz jest zobowiązany ustawą do tępienia takich zachowań. Nie myśl, że jesteś bezkarna! A sprawa zrobiła się głosna bo sporo jest tu nas!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak przeglądałam jej profil, ona obserwuję Ciebie na wattpadzie i komentuje twoje wpisy jakby nigdy nic... moim zdaniem zgłoś ją kiedy tylko wstawi kolejne opowiadanie z treścią Twojego FanFiction, zawsze możesz napisać też do moderatorów wattpada, a próźbą i usunięcie jej konta, ponieważ po chamsku kopiuje twoje FanFiction, a są to prawa autorskie ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, ja bez Ciebie, to chyba wezme umre :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, ja bez Ciebie, to chyba wezme umre :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rób tego :( :(
    Serce mi pęknie....
    Trzymam kciuki za Ciebie👍

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie trudno wytrzymać bez fanfikcji, ale to Twoja decyzja, więc Cię rozumiemy w 100%. Mam nadzieję, że sprawa się w końcu wyjaśni. Spróbuj napisać do moderatorów(tak jak radzi Mary).
    Możesz na nas liczyć :D

    "Odwaga może się przejawiać na wiele różnych sposobów. Czasem oznacza poświecenie własnego życia dla czegoś ważniejszego, dla drugiego człowieka. Czasem to rezygnacja ze wszystkiego, co znałeś, ze wszystkich, których kochałeś,w imię czegoś większego. Ale czasem coś zupełnie innego. Czasem oznacza, że mimo bólu zaciskasz zęby i każdego dnia na nowo podejmujesz wysiłek, mozolną pracę na rzecz lepszego jutra."-Veronica Roth

    OdpowiedzUsuń
  9. No szkoda bo naprawde lubie zytać to co napiszesz ale zarazem zgadzam się z tobą. No bo wrzucisz rozdział a zaraz ktoś go skopiuje. Jeśli czyta to kopiara to wiedz że szkoda mi ciebie że nie umiesz sama niczego wymyślić tylko kopiować od innych ludzi którzy wkładają w to durzo roboty i serce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ada, britt_the_chippette usunęła konto! Kiedy wchodzi się w ten link, wyświetla się "nie znaleziono tego konta" 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. To znaczy że będzie kolejny rozdział?

    OdpowiedzUsuń