wtorek, 24 marca 2015

                     Inne zakończenie Wiernej nadchodzi!

Yyy Cześć? XD
Taak, witam Was wszystkich itp, itd.
Do założenia tego zmusiły mnie fanki mojej strony na której już to udostępniam, ale pragnę z Wami wszystkimi podzielić się naszym szczęściem. :D
Rozdziały będę dodawać... no nie wiem... zależy od aktywności :P
Zatem... no tak, zaczynajmy no nie? :P
Kto przeczytał Wierną będzie wiedział kiedy akcję kontynuuję i mam nadzieję, że się spodoba.
Zapraszam do czytania! ;D

1 komentarz:

  1. Wiedziałam, że piszesz ALIVE na stronce ale jakoś nigdy nie miałam czasu przeczytać. Było tyle rozdziałów, że... No a jak pisesz bloga i wszystko będzie od nowa wrzucane (wrzucasz te same rozdziały?)to poczytam :) Było duże zainteresowanie, więc pewnie dobrze piszesz FourTris, dobra zaczynam czytać.
    Zapraszam cię do mnie alex2708.blogspot.com
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń